20220512_142538~2.jpg

 

Olen miettinyt kevään aikana tätä minun sairauttani. Nyt olen saanut ollla muutaman viikon jälleen hyvässä kunnossa. Välillä oli nivelet kipeenä. Piti pysähtyä miettimään, että mitä olen tehnyt. Vai oliko syöny jotain sopimatonta. En nyt löytäny varsinaista syytä kipuiluun. Mutta lepo ja tiukempi ruokavalio ja taas mentiin. Onneksi en niin kipeenä ollu, että olisin joutunut oleen poissa töistä. 

Tämä reuma on kuin hyppyheikki. Koskaan ei tiedä milloin jotakin niveltä alkaa särkeä. Voi olla pidempikin aika ettei säre mihinkään ja yhtäkkiä jokin nivel kipeentyy. Ja vähän ajan kuluttua kipu lakkaa ja särkee toista niveltä.  Mutta varsinaista tulehdusta nyt ei ole ollu toviin aikaan. Ja siitä saankin olla tosi kiitollinen.

Nyt on saatu nauttia lämpimistäkin päivistä ja on ulkoiltu kunnolla. Ihanaa kun on taas päässyt kalastamaan ja muutaman hauenkin olen saanu jo tälle keväälle. Toivotaan että nivelet kestää ja saan nauttia keväästä.

Kivutonta kevättä kaikille.

Mutta joka tapauksessa nautitaan kevättä. Kesä on jo ovella.